Thursday, July 26, 2007

کشور را نوای «حسين حسين» حفظ کرد

شما ديديد در شبهاي عمليات که سرود «اي ايران مرز پرگوهر» جايي نداشت؟ اين کشور با نواي «يا حسين يا حسين» حفظ شد
حضرت آيت ا... جوادي آملي، در جلسه پاياني درسِ تفسير محرّم، در مسجد اعظم قم به تفسير آيات 43 و 44 سوره نحل پرداختند و در پايان اين درس اهميت حضور علماء و روحانيان حوزه در مساجد و محافل مذهبي و تبليغ امور ديني توسط آنان را يادآور شدند استاد برجسته حوزه علميه قم با بيان اين كه اين کشور را نواي «حسين حسين» حفظ کرد، نه اي ايران، مرز پر گهر«» فرمودند: شرف اين مملکت با حسين بن علي تأمين شد. همه ميدانيد بدنه ارتش ايران در آغاز جنگ که متلاشي بود، اگر نبود شوق و اشتياق عاشورايي سپاهي و بسيجي همه چيز از دست رفته بود. يک وقتي در قم 90 شهيد را براي تشييع آورده بودند. سخنران مراسم تشييع هم من بودم. براي تشيع در سر خيابان چهار مردان قم مادران شهيد ايستاده بودند. اين مادران شهيد گويا فرزندانشان را به حجله دامادي ميبرند. مادران به دنبال نعش جوانان؟! آخر مادر سر نعش فرزند، آن هم ارباً اربا! (پيکر تکه و پاره؟!) آنجا بود که به خودم گفتم دينِ خدا را نه سخنراني تو حفظ کرده و نه فلان فتواي عالِم

1 comment:

خیابان شماره 11 said...

آقای خمینی راست ترین حرفی که در تمام عمرش زد این بود که گفت «ما از گریه زنده ایم» و منظورش از «ما» مسلما من و شما نبوده. بلکه منظورش روحانیون و ملاهای حوزه علمیه بوده که اگر روضه کربلا و عاشورا و گریه زاری را از آنها بگیری به معنای واقع کلمه از گرسنگی تلف خواهند شد.